Minden szervizfolyamat teljes körű átláthatósága, valamint azonnali és közvetlen kapcsolat a DMG MORI új ügyfélportáljának központjában – kezdetben csak Európában, később az egész világon.
myDMG MORI – az ingyenes online szolgáltatáskezelő felgyorsítja a folyamatot a probléma leírásától az ügyfélkérések feldolgozásáig, valamint az összes szükséges dokumentumot digitálisan egyidejűleg biztosítja.
- myDMG MORI: Egyedi ügyfélportál
- Gyors és egyszerű hozzáférés több szolgáltatáshoz és tudáshoz
- Digitális gép életciklus-dokumentáció
- myDMG MORI a gyártósoron
A DMG MORI a továbbiakban is hozzájárul az ipari digitalizáció előmozdításához; digitalizált folyamatokkal kézzelfogható hozzáadott értéket teremtenek ügyfeleik számára. Ezt képviseli a DMG MORI új ügyfélportálja, a myDMG MORI is. Az ingyenes online szolgáltatáskezelő felgyorsítja a folyamatokat a problémák leírásától a vevői lekérdezés feldolgozásáig, és azonnali online hozzáférést biztosít az összes releváns dokumentumhoz.
„Az új myDMG MORI ügyfélportál azonnali és közvetlen kapcsolatot kínál a DMG MORI-val, beleértve a folyamatban lévő szolgáltatások nyomon követését és hozzáférést az összes dokumentumhoz”
– mondja Dr. Thomas Froitzheim, a DMG MORI Global Service GmbH ügyvezetõ igazgatója erről a stratégiai jelentőségű és piacvezető digitalizációs kezdeményezésről.
Egyszerű és gyors hozzáférés, több szolgáltatáshoz és több tudáshoz
A szolgáltatás hatékonyságát és megbízhatóságát a my DMG MORI biztosítja. Ez lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy szervizigényüket online nyújtsák be.
„Egy kattintás a megfelelő gépre, majd röviden leírják a problémát, szükség esetén képet, vagy videót is csatolhatnak – mindezt várakozási idő és félreértések nélkül tehetik meg”
– hangsúlyozza Dr. Thomas Froitzheim.
A kérelem közvetlenül a “megfelelő” DMG MORI szerviz szakértőhöz érkezik, aki azonnal megkezdi a feldolgozást. Mindeközben az ügyfél élőben figyelheti a feldolgozás állapotát. A „Track & Trace” segítségével a pótalkatrészek szállítását is nyomon lehet követni . Nincs több kérdés és várakozási idő a telefonos forródróton, így az ügyfelek jobb tervezést és nagyobb áttekintést kapnak. Minden regisztrált ügyfél részesül a teljes körű átláthatóság előnyeiből. Dr. Thomas Froitzheim mindenekelőtt szeretne eleget tenni a DMG MORI ügyfelei által felvetett igényeknek:
„Mostantól a központi honlapunk, a myDMGMORI.com átfogó képet nyújt ügyfeleinknek a telepített DMG MORI gépekről, a folyamatban lévő szervizekről, az alkatrészrendelések státuszáról, valamint online elérhetővé tesz minden szükséges dokumentumot!”
Digitális gép életciklus-dokumentáció
“Bizonyos értelemben a myDMG MORI tükrözi a rendszerünkben lévő tudást”
– magyarázza Dr. Thomas Froitzheim. Az általános dokumentumokon kívül – mint például az üzemeltetési utasítások – az ügyfélkönyvtár minden elvégzett szerviz szolgáltatást és gépspecifikus életciklus-dokumentációt tartalmaz, valamint minden megrendelt alkatrészt is. A jövőben a portált folyamatosan bővítjük új lehetőségekkel és alkalmazásokkal. Hamarosan pedig online tanfolyamokat is le lehet majd foglalni, és hozzáférhető lesz a szakértői know-how egy GYIK adatbázison keresztül.
Az üzemeltetési utasításokon kívül a myDMG MORI megjeleníti az összes elvégzett szerviz gépspecifikus életciklus-dokumentációját és a megrendelt alkatrészeket is.
myDMG MORI a gyártósoron
Dr. Froitzheim külön kiemelte a myDMG MORI alkalmazást. A szervizeléshez a gépet egy gombnyomással azonosítják és lehetőség van képek vagy videók azonnali csatolására. A gyártásban további alternatívaként a myDMG MORI mostantól a CELOS alapfelszereltségében is megtalálható és a vezérlőn keresztül kényelmesen elérhető. Ezen felül Dr. Froitzheim külön kiemelte:
„Ezeket az előnyöket a jövőben a WERKBLiQ-re való frissítéssel lehet elérni a harmadik féltől származó gépeken, így akár a teljes gyártósoron is.”