Maximálisan átlátható megrendeléskezelés – transzparens költségek
A Mewa teljes körűen átvállalja ügyfelei üzemi textíliáinak beszerzését és kezelését, beleértve a termékek kiszállítását és visszagyűjtését is. Ezzel komoly terhet vesz le az üzemek és cégek válláról, amelyeknek nem kell a kapcsolódó, időrabló szervezési feladatokkal foglalkozniuk. Mindezt mostantól már egy olyan, egész Európára kiterjedő digitális szolgáltatás is kiegészíti, amelynek használatával tovább csökkennek a Mewa ügyfeleinek adminisztrációs feladatai.
Minél több alkalmazott dolgozik egy üzemben, és minél sűrűbben változik az üzem munkarendje a megrendelések következtében, annál több időt kell a megfelelő mennyiségű ipari törlőkendő és olajfelfogó szőnyeg beszerzésére fordítani. Mostantól ez a feladat már a nap bármely pillanatában elvégezhető néhány kattintással a számítógépen vagy akár egy okostelefonon is.
„A Mewa ’MyMewa’ nevű ügyfélportálján keresztül a megrendelések bármikor megjeleníthetők, nyomon követhetők, és módosíthatók” – emeli ki Horváth László, a Mewa Magyarország ügyvezetője.
Így az ellátást mindig az éppen aktuális igényekhez lehet igazítani, és az ügyfelek ehhez alkalmazkodva növelhetik vagy csökkenthetik készleteiket. Ennek eredményeként a tényleges készlet mindig megfelel majd az aktuális fogyásnak, amit a következő kiszállításkor már figyelembe is vesznek.
A jól áttekinthető és felhasználóbarát felület alkalmazásával elkerülhető a téves adatközlés – például hibás mennyiségek megrendelése a törlőkendők vagy szőnyegek esetében. Az eredmény: az ügyfél munkaidőt takarít meg és felesleges kiadásoktól mentesül.
A Mewa szolgáltatási portálja idén új funkciókkal bővült, és ma már a textilszolgáltató vállalatcsoport összes európai ügyfele számára elérhető. Az ügyfélportálon keresztül gyorsan és egyszerűen elérhetők az egyes szolgáltatások havi költségére, az esedékes és a már kifizetett számlákra, valamint a szerződött mennyiségekre vonatkozó információk, és szükség esetén a szállítási ütemezés gyorsan és költséghatékonyan módosítható. A felület kezelése egyszerű, és használata jelentősen csökkenti az ügyfelek adminisztrációs terheit.
A Mewa ügyfélportálon keresztül a megrendelések volumene egyszerűen módosítható, így el lehet kerülni a felesleges kiadásokat.
Ha feliratkozik a Műszaki Magazin Hírlevelére, sosem marad le a híreinkről! További friss híreket talál a Műszaki Magazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!