A mobiltelefon javítása és szervizelése egy fontos kérdés, ezért érdemes alaposan végiggondolni, hogy melyik szervizt választjuk.
Érthető, ha nem akarunk heteket várni
Ha feltesszük magunknak a kérdést, hogy mennyi időt bírunk ki mobil nélkül, akkor feltehetően sokan rávágnák, hogy semennyit. Ha azt mondaná nekünk valaki, hogy lehet, napokat kellene eltöltenünk a telefonunk nélkül, akkor pedig valószínű, nagyon sokan felszisszennének. Ez természetesen érthető, hisz egy modern készülék nagyon sokat tud segíteni a mindennapokban, hiszen tarthatjuk a kapcsolatot azokkal, akikkel nem tudunk személyesen találkozni, beszélgethetünk velük, üzeneteket küldhetünk.
A kikapcsolódásban és a feltöltődésben is fontos szerepe van, hiszen alkalmazások segítségével játszhatunk barátainkkal, filmeket, sorozatokat nézhetünk, és olvashatunk is. Aki pedig a munkájához is rendszeresen használja a telefonját, mert mondjuk arra érkeznek az e-mailek, azon tud beszélni az ügyfelekkel, azt hatványozottan sújthatja, ha mondjuk napokat kell telefon nélkül töltenie.
Amennyiben te sem szeretnél napokat várni a telefonod szervizelésére, akkor érdemes megnézned a már Budán és Pesten is üzemelő GSM Pont szolgáltatásait.
Szakmai tapasztalat és a rutin
A szerviz gyorsaságát több tényező együttesen befolyásolja. Kezdjük a legfontosabbal, mégpedig a szakmai tapasztalattal, azaz a rutinnal. Ez egy olyan tényező, ami sokszor nem derül ki első ránézésre, azonban szemfülesek könnyen kiszúrhatják.
Nincs szó hatalmas titokról, hanem pusztán arra kell odafigyelni, milyen gyorsan tudják megjavítani a készüléket. Ha azt mondják, hogy akár pár órán belül készen lesz, az többek között azt is jelenti, hogy az adott helyen nagy tapasztalatuk van az adott készülékkel kapcsolatban, ezért rutinfeladatnak számít, amit pedig sokszor csinált az illető, azt egy idő után képes rövid idő alatt is kiváló minőségben is elkészíteni.
A raktárkészlet és a partnerhálózat
A szerviz raktárkészlete és kapcsolati hálója, beszállítói rendszere szintén hatással van a szerviz idejére. Amennyiben a raktárkészlet nagy, akkor feltehetően megtalálható benne minden szükséges alkatrész, azaz azonnal kéznél van, amire éppen szükség lehet.
A kapcsolati hálónak és a beszállítói rendszernek akkor van jelentősége, ha az ügyfélnek olyan speciális igénye van, amit saját raktárkészletből nem tud megoldani az adott szerviz. Ha ilyen igény merülne fel, akkor egy jól bejáratott és szerteágazó partnerhálózatnak köszönhetően könnyen be lehet szerezni mindent, ami az adott igény kielégítéséhez szükséges, és nem kell heteket várni arra, hogy megérkezzen az alkatrész.
Természetesen ígyis előfordulhat, hogy a kívántnál többet kell várni a szervizre, de ha nincsenek extra igényeink, és a szerviz tudja vállalni, hogy gyorsan javítja a készülékünket, akkor garantáltan jó helyen vagyunk.