Úgy tűnik, hogy egyre több vásárló az önkiszolgáló pénztári eszközöket részesítené előnyben, hogy csökkentsék a sorban állást. Ez is csökkenti azoknak a számát, akiknek szükségük van a személyzettel működő pénztárakra, és ennek előnyeit mind a vásárlók, mind a személyzet élvezi.
Egyes kiskereskedők már aktívan próbálják előmozdítani ezt az önkiszolgáló modellt, és személyzetet állítanak a bolt bejáratánál lévő eszköztartó állványok közelébe, hogy oktassák és ösztönözzék a vásárlókat ennek a vásárlás közbeni áruleolvasási formának a használatára annak érdekében, hogy ezzel segítsenek kiegyenlíteni a pénztárra gyakorolt nyomást.
Javasoljuk azoknak a kiskereskedőknek, akik kínálnak ilyen vásárló által végzett szkennelést, hogy hajtsák végre a tisztítási protokollt a készüléken minden egyes használat után, hogy azok biztonságosak maradjanak a további ügyfelek számára is. Így ugyancsak el lehet érni, hogy az eszközök a lehető leggyorsabban visszakerüljenek a töltőkre, hogy meg tudjanak birkózni a jelenlegi igénybevétellel. A mobil pos készülékek tisztításáról szóló útmutató itt található.
Annak is itt lehet az ideje, hogy megfontolja hogyan lehetne a pénztár átbocsátóképességét mobil pos terminálok segítségével megnövelni. A kiskereskedők már most is nagymértékű kártya- és az érintés nélküli fizetés használat növekedést figyelhetnek meg, ami csökkenti a fizetőeszközökkel történő fizikai érintkezést. A Mobile POS ideális mobil pos eszköz erre a fizetési módra, és ez már egy létező technológia.
Ha többet szeretne megtudni arról, hogy mit végez már most is jól, és mit lehetne tenni, hogy még jobban segítse a fogyasztókat megbirkózni COVID-19-cel világszerte, kérjük, látogasson el ide: Zebra Blog!