Hirdetés

Hirdetés

Hirdetés

Hirdetés

Hirdetés

Hirdetés

Hirdetés

Hirdetés

E-Gazdaság

A Mewa sorozatban hetedszer lett Superbrand Magyarországon

Ismét Business Superbrand lett a Mewa Magyarországon.

A nagy presztízsértékkel bíró elismerést sorozatban hetedszer ítélték oda a német üzleti textilszolgáltatónak, amely 2007 óta van jelen a magyar piacon. A legjobb márkák körébe tartozást kifejező díjról szakmai zsűri dönt, maguk a vállalatok nem pályázhatják meg a védjegyet.

Horváth László ügyvezető és Lopejszky Gábor értékesítési vezető május elején kapták meg a Superbrands szervezet levelét arról, hogy a Mewát 2024-ben is beválasztották a legkiemelkedőbb magyar business-to-business brandek közé. Az erről szóló oklevelet Biatorbágyon, a Mewa magyarországi székhelyén nyújtotta át Kövesdy Gábor Superbrands menedzser a cég két vezetőjének.

A Superbrand védjeggyel azokat a márkákat ismerik el, amelyek saját szakterületükön mértékadónak számítanak, mind ügyfeleik, mind versenytársaik benchmarkként tekintenek rájuk, és alapvető értékeiket mind szilárd üzleti alapjaikon keresztül, mind pedig marketingkommunikációjukban érvényre tudják juttatni.

Lopejszky Gábor értékesítési vezető (bal oldalt) és Horváth László üzleti ügyvezető (jobb oldalt) a Business Superbrands oklevelével. (Fotó: Mewa)

A magyarországi Mewa ezeknek a kihívásoknak több mint tizenöt éves tevékenysége során folyamatosan megfelel. A céget egy sor iparvállalat és műhely olyan megbízható partnerként tartja számon, amely mindennapjai során állandóan képes legfontosabb vállalati értékeit, többek közt a szolgáltatás magas színvonalát és a dolgozói, valamint a környezet iránt érzett felelősséget a gyakorlatban is megvalósítani.

„Nagyon büszkék vagyunk arra, hogy a Mewa sorozatban hetedik alkalommal is Business Superbrand elismerést kapott. Megtisztelő a legkiválóbb magyarországi üzleti márkák körébe tartozni” – mondta Lopejszky Gábor a diploma átadásakor. „Személyesen szeretnénk megköszönni magyar kollégáink és a más európai országokban tevékenykedő Mewa-dolgozók munkáját, hiszen az ő elkötelezettségük teszi lehetővé évről évre ezt a kitüntetést”

– fűzte hozzá Horváth László, a cég üzleti vezetője.

A Superbrands védjegyre nem lehet pályázni. A vizsgált márkákat évente különböző gazdasági mutatószámok, valamint ipartestületek és szakmai szervezetek ajánlásai alapján választják ki. A szűkített listáról a Superbrands Business Brand Council zsűritagjai pénzügyi és szakmai szempontok alapján értékelik és választják ki a díjazottakat.

„Rendkívül szívesen jövök a Mewához, hiszen itt mindig legfontosabb értékeinket, a minőséget, a szolgáltatást és a kiváló kommunikációt látom megjelenni”

– hangsúlyozta Kövesdy Gábor Business Superbrands márkamenedzser az oklevél ünnepélyes átadásakor a Mewa irodaépületében Biatorbágyon. Mint mondta, a szakmai zsűri a kitüntetés megítélésekor többek között a Mewa szolgáltatásainak folyamatos fejlődését jutalmazta.

Az elismerés kiválósági védjegy a magyar Mewa számára, amelynek márkaneve a legmagasabb színvonalú teljes körű szolgáltatást jelzi Magyarországon az ipari törlőkendők, az olajfelfogó szőnyegek és a mosóasztalok területén.


Ha feliratkozik a Műszaki Magazin Hírlevelére, sosem marad le a híreinkről! További friss híreket talál a Műszaki Magazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Hirdetés

További cikkek a témában