Hirdetés

Hirdetés

Hirdetés

Hirdetés

z

Hogyan válasszuk ki a cégünk számára ideális állásportált?

Számtalan olyan felmérés készült már, amely kimutatta, hogy a cégek több mint fele elégedetlen az általa használt állásportálokkal. A nyitott pozíciók betöltésének átlagos ideje ugyanis 52 nap, a költsége pedig jóval 1 millió forint felett van.

Ha a mi vállalkozásunk is ebbe a kategóriába tartozik, akkor valószínűleg itt az ideje egy új weboldal mellett letenni a voksunkat.

Mérjük fel, hogy a portál képes-e alkalmazkodni a toborzási folyamatainkhoz!

Mivel minden vállalkozás egyedi, így a felvételi folyamataik is eltérnek egymástól. Vannak olyan szervezetek például, akik a belépő pozícióknál a hagyományos módszert alkalmazzák, vagyis miután a jelentkező beküldte az önéletrajzát, telefonon felveszik vele a kapcsolatot, és ezt kiértékelve döntik el, hogy behívják-e egy személyes interjúra.

De akadnak olyanok is, akik ehelyett a Kaposvárálláson is elérhető videós előszűrést választják, köztük nagyon sok külföldi vállalkozás is, akik számára egyébként erről a funkcióról a portál angol nyelven is biztosít egy útmutatót a https://kaposvarallas.hu/employer aloldalon.

Segít-e a webhely a munkáltatói márka prezentálásában?

Amikor meghirdetünk egy pozíciót, fontos, hogy ügyeljünk a szervezetünk márkaimázsára. Ez a tényező ugyanis manapság sokkal nagyobb mértékben befolyásolja a jelentkezők döntését azzal kapcsolatban, hogy jelentkeznek-e egy adott állásra, vagy sem. A megfelelő álllásportál pedig olyan funkciókat biztosít számunkra, amelyek segítségével ebbe betekintést nyújthatunk a jelentkezők számára.

Milyen élményt nyújt az oldal a jelentkezés során?

Ha a jelölteknek a jelentkezés során hosszú és bonyolult űrlapok kitöltésével kell szenvedniük, akkor az garantáltan elveszi majd a kedvüket attól, hogy végigvigyék a folyamatot. Ezért mindenképpen ellenőriznünk kell azt, hogy az általunk kiszemelt állásportál biztosítja-e számukra az egyszerű és problémamentes jelentkezést.

De a felhasználóbarát felépítés nem csupán a jelentkezők, hanem számunkra is fontos. Rendkívül fontos ugyanis, hogy a csapatunk könnyen elérhesse és szerkeszthesse a profilunkhoz tartozó információkat, és ha úgy adódik, akkor az álláshirdetések szövegét is.

Milyen lehetőséget kínál a jelöltekkel való kapcsolatfelvételre?

Egy izgalmas munkáltatói márka mit sem ér, ha az álláskeresők nem tudják, hogyan léphetnek kapcsolatba az üzenet mögött álló emberekkel. Ezért a fentieken túl kiemelt jelentőséggel bír még az is, hogy a portál milyen lehetőséget kínál a jelöltekkel való kapcsolatfelvételre. Egy chat fül vagy kapcsolatfelvételi űrlap például már jó kiindulópont.

Alapos tájékoztatást nyújt-e mindenről?

Legyen szó jelentkezési folyamat vagy a potenciális munkaadóval való kapcsolatfelvétel módjainak magyarázatáról, fontos, hogy az általunk kiszemelt álláskeresési webhelyen minden szükség információ fel legyen tüntetve, amelyre a jelöltnek szüksége lesz egy megalapozott döntés meghozatalához.

Ha megvan a megfelelő portál, onnan már gyerekjáték lesz megtalálni az ideális munkahelyet!

 


Ha feliratkozik a Műszaki Magazin Hírlevelére, sosem marad le a híreinkről! További friss híreket talál a Műszaki Magazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Hirdetés