Hirdetés

Hirdetés

Hirdetés

Hirdetés

E-Gazdaság

Új e-kereskedelmi partnerprogramot indított a Schneider Electric

Az elmúlt években dinamikusan bővült az online kereskedelem globálisan és itthon is, erre a trendre reagálva a Schneider Electric elindította Ecommerce Partner Programját, amely egyszerűsített, innovatív és az együttműködést előtérbe helyező megközelítést biztosít a társaság partnereinek a növekedésükhöz.

Az e-kereskedelem folyamatos fejlődése által kínált növekedési lehetőségek kihasználása érdekében a vállalkozásoknak arra kell törekedniük, hogy versenytársaik előtt maradjanak. Ennek támogatására fejlesztette ki a Schneider Electric, az energiamenedzsment és az ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat Ecommerce Partner Programját. A kezdeményezés keretében a partnerek az iparág legfrissebb híreibe és eseményeibe is bepillantást nyerhetnek annak érdekében, hogy naprakész információkkal rendelkezzenek egy folyamatosan változó piacon. Emellett a programban részt vevő cégek hozzáférhetnek az „eCommerce Transformation & Activation Manager” nevű eszközhöz, amely segíthet nekik a sikerhez szükséges stratégiák kidolgozásában.

A program emellett átfogó képzést is biztosít számos témában, hogy ezzel is támogassa a Schneider Electric partnereit a piaci versenyben. A programban részt vevő vállalkozások az elköteleződésük elismeréseként különböző partneri kompenzációs lehetőségekhez is hozzájuthatnak, mint például marketingalapok, visszatérítések, kiárusítási akciók.

Partnerprogramunk küldetése egyértelműbbé vált. Első alkalommal kínálunk e-kereskedelmi partnereinknek egy olyan egyedi és innovatív programot, amely megkülönbözteti őket a versenytársaktól. A program átfogó eszköz- és forráscsomagot biztosít, hogy segítse őket az eredményes online értékesítésben. A marketing támogatástól a technikai segítségnyújtásig a program a szolgáltatások széles skáláját kínálja, hogy a partnerek a lehető legjobb tapasztalatokat szerezhessék. A program emellett exkluzív kedvezményeket és promóciókat is kínál, hogy partnereink maximalizálhassák profitjukat. Átfogó funkcióival és azzal a lehetőséggel, hogy rugalmasan alkalmazkodik az egyes partnerek igényeihez, az Ecommerce Partner Program valóban megelőzi versenytársait

– mondta el David Terry, a Schneider Electric európai IT Channels alelnöke.

Küldetésünk, hogy digitális partnerként segítsünk a fenntarthatóság és az energiahatékonyság elérésében. A vállalat élen jár a digitális átalakulásban, világszínvonalú folyamatokat és energiagazdálkodási technológiákat integrál, vezető megoldásokban egyesíti az egész életciklust átölelő, a végponttól a felhőig összekötő vezérlőket, szoftvereket és szolgáltatásokat, integrált irányítást kínálva az otthonok, épületek, adatközpontok, az infrastruktúra és a különböző iparágak számára.


Ha feliratkozik a Műszaki Magazin Hírlevelére, sosem marad le a híreinkről! További friss híreket talál a Műszaki Magazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Hirdetés

További cikkek a témában