Superbrandnek egy olyan márkát lehet nevezni, amely a maga területén mértékadó, amely ügyfelei és versenytársai számára egyaránt benchmarkként szolgál.
A B2B márkák között a Mewa már fél évtizede élvezi ezt a különleges státuszt: a német textilszolgáltató cég immár sorozatban ötödik alkalommal nyerte el a Business Superbrand elismerést.
Horváth László ügyvezető büszkén akasztotta a falra az ötödik Superbrand oklevelet.
„Ez a díj elismerése mindazon értékeknek, amelyek meghatározóak vállalatunk számára: ügyfél-elkötelezettség, minőség a szolgáltatásokban, felelősség munkatársaink és a környezet iránt”.
A kitüntetés azzal is kitűnik a hasonló elismerések közül, hogy nem lehet rá pályázni: a vizsgált márkákat évente különböző gazdasági mutatószámok, valamint ipartestületek és szakmai szervezetek ajánlásai alapján választják ki. A szűkített listáról a Superbrands Business Brand Council zsűritagjai pénzügyi és szakmai szempontok alapján választják ki a díjazottakat.
„A zsűri ezzel a sorozatban ötödször megítélt kitüntetéssel a Mewa márkafejlesztés terén nyújtott kiemelkedő teljesítményét ismerte el”
– emelte ki Kövesdy Gábor Business Superbrands márkamenedzser az oklevél átadásakor.
„Büszke vagyok arra, hogy a Mewa ötödik alkalommal is Business Superbrand lett, és úgy gondolom, hogy ez az elismerés a fenntartható fejlődés és természeti erőforrások megóvása érdekében kifejtett erőfeszítéseinknek is szól”
– fűzte hozzá az ügyvezető.
Az elismerés kiválósági védjegy a magyar Mewa számára, amelynek márkaneve a legmagasabb színvonalú teljes körű szolgáltatást jelzi Magyarországon az ipari törlőkendők, az olajfelfogó szőnyegek és a mosóasztalok területén.