A kiterjesztett valóság platform segít a digitális támogatási élmény kialakításában.
A Xerox a CareAR megvásárlásával bővítette növekvő szoftverportfólióját – egy olyan AR support platformmal, amely valós idejű hozzáférést biztosít a szakértői vizsgálathoz az ügyfelek, az alkalmazottak és a terepen dolgozók számára.
A CareAR ™ szoftverrel a távoli hozzáféréssel rendelkező szakértők virtuálisan láthatják a helyzetet, és úgy tudják vizuálisan irányítani a probléma megoldását AR eszközök sorával – asztali gépük, mobileszközeik vagy okosszemüvegük segítségével –, mintha személyesen jelen lennének a helyszínen.
Jelenleg a szervízhívások egyharmadában igényelnek távsegítséget az ügyfelek, ugyanakkor nem tudják kellő részletességgel bemutatni a megoldásra váró problémát. Ez nemcsak a megrendelések végrehajtásában okoz késéseket, de kedvezőtlenül hathat a vállalatok megítélésére és kockáztathatja a visszatérő vásárlók lojalitását, csökkenti az üzletek ügyfélmegtartó erejét. A berendezések leállása igen költséges lehet, a szervezet méretétől függően óránként akár 300 ezer és 5 millió dollár közötti veszteséget is termelhet.
„Szoftveres megoldásaink az ügyfelek legfontosabb igényeit elégítik ki – a tartalomkezelést, a digitális átállást és a személyre szabott kommunikációt. Ehhez most hozzáadtuk a vállalati kiterjesztett valóságot”
– mondta Steve Bandrowczak, a Xerox elnöke és műveleti igazgatója.
„A DocuShare®, az XMPie és a CareAR ötvözésével olyan szoftverüzletágunk jött létre, amely együttesen és önállóan is széles ügyfélkör támogatására képes”.
Ezt a kibővített szoftver üzletágat Sam Waicberg, a Xerox Digital Services alelnöke és vezérigazgatója, a CareAR felvásárlás előtti társalapítója és vezérigazgatója fogja vezetni.
A CareAR platformja zökkenőmentesen integrálódik a ServiceNow-val, átfogó megközelítést biztosítva a munkafeladatok, a különböző ügyek és esetek átláthatóságára és a hatékonyabb hibaelhárításra.
A CareAR a Xerox digitális transzformációs eszközöket kínáló sorozatának legfrissebb eleme. Ide tartoznak az olyan automatizálási és központosítási megoldások, mint például a DocuShare tartalomkezelő platform, amely hatékony és megbízható eszközöket kínál a folyamatok teljes automatizálására és a felhőalapú digitális átalakulás támogatására. Továbbá az XMPie, egy rugalmas technológia, amely a teljes marketingkampány-integráció érdekében lehetővé teszi az eszközök személyre szabását az ügyfélpontokon keresztül, online és offline egyaránt.