Hirdetés

Hirdetés

Hirdetés

Hirdetés

E-Gazdaság

Megkönnyíti a műhelyi dolgozók munkáját a Bosch

A Bosch Visual Connect (Vizuális Kapcsolat) alkalmazása lehetővé teszi, hogy a műhelyi technikusok sokkal gyorsabban találjanak megoldást az összetett problémákra.

Az okostelefonok kameráinak segítségével a Bosch szakértői valós időben követhetik nyomon a szerelők munkáját, és láthatják el őket tanácsokkal.

Néha még a tapasztalt műhelytechnikusok sem találnak megfelelő megoldást az ügyfelek járműveinek speciális és bonyolult műszaki problémáira. Ekkor nyújthat segítséget a műhely technikusai számára a Bosch egy szakértője a Bosch Visual Connect okostelefonos alkalmazáson keresztül. Azok a műhelyek, amik előfizetnek az Esitronic szoftverre, mind a műszaki támogatásra, szakértői tanácsokat kaphatnak közvetlenül a mobiltelefonjukon keresztül. Az okostelefon kamerája lehetővé teszi a szakértő számára, hogy valós időben felügyelje a műhelyi alkalmazott munkáját, egyúttal hogy pontosan azt lássa, amit a műhely alkalmazottja lát.

Valójában nagyon nehéz a bonyolult műszaki kérdéseket telefonon keresztül leírni, azonban a Visual Connect alkalmazás lehetővé teszi a műhely alkalmazottai számára, hogy részletesen megmutathassák a műszaki problémát, a szakértőknek. Ezt követően a támogató csapat egyik tagja lépésről lépésre vezeti el a technikust a megoldáshoz. Ezenfelül a szakértő képes rajzolni a képernyőre és további információkat megjeleníteni, mint például áramköri rajzokat vagy a rejtett alkatrészek helyzetét.

A legtöbb probléma már az első hívással megoldható

A Bosch forródrótján több mint száz szakember várja a technikusok hívásait, akik ebben az évben már ötezernél több esetben segítettek. Nem csak Németországban támogatták a Visual Connect ügyfeleit, hanem számos más országban is. Dánia, Franciaország, az Egyesült Királyság, Olaszország, Svájc, Spanyolország, az USA, Oroszország és India felhasználói is részesültek az alkalmazás nyújtotta előnyökben. Úgy tűnik, hogy az alkalmazás használatával a megoldások 50 százalékkal gyorsabban megtalálhatóak, mint hagyományos kommunikációs csatornákon keresztül. Továbbá a Visual Connectnek köszönhetően a műszaki támogatókkal való első kapcsolatfelvétel során megoldott problémák aránya 400 százalékkal nőtt.

„A Visual Connect használatával virtuálisan látjuk magunkat a műhelyben, ami lehetővé teszi a probléma gyors azonosítását, és az integrált megoldás megtalálását. Ez növeli a műhely hatékonyságát, illetve időt takarít meg az egyre bonyolultabb javítási folyamatokban”

– magyarázta Jörg Hornung, a Bosch Automotive Aftermarket műszaki támogatás és szolgáltatás részlegének globális menedzsere.

A legtöbb műhelyben az okostelefonok már a mindennapi munkakörnyezet részévé váltak, ezért a legtöbb esetben a Visual Connect applikációt kiegészítő eszközök igénybevétele nélkül lehet használni. Az alkalmazás ingyenesen letölthető az Android és iOS alkalmazásboltokban. Egy másik fontos tényező, hogy az adatvédelm mindig biztosított, még akkor is, ha az alkalmazottak saját telefonjaikat használják a műszaki támogatás elérésére.

Forrás: Bosch

Hirdetés

További cikkek a témában