Hirdetés

Hirdetés

Hirdetés

Hirdetés

Népszerű tudomány

Pozicionálás a dolgok internete (IoT) világszerte vezető vállalataként

Boris Dolkhani márkamenedzsment-igazgató: „A Bosch aligha kerülhető meg az IoT területén”

„Like a Bosch” – e szlogen köré szerveződik a technológiák és szolgáltatások beszállítójának most indított kampánya.

A kampány üzenete: a Bosch a hálózatba kapcsolt termékek és megoldások vezető szállítója. A Bosch tovább kívánja erősíteni vezető IoT-vállalatként elfoglalt pozícióját. A vállalat 2017-ben mintegy 38 millió web-kompatibilis termékét értékesítette, s jelenleg nagyjából 27 ezer szoftverfejlesztőjének 20 százaléka a dolgok internete (IoT) szakterületen dolgozik. A Bosch szerint a globális IoT-piac 2020-ig évente 35 százalékkal, 250 milliárd dollárra bővül. E kilátások alapján a vállalat – igencsak nagyratörő célkitűzéseket megfogalmazva – ekkorra már minden elektromos eszközét internetkompatibilissé tervezi fejleszteni, sőt, mindegyikhez adatalapú szolgáltatásokat is kínál, amelyben kulcsszerep jut a mesterséges intelligenciának.

 

IoT kampányt indítottak

A kampány fő eleme egy hip-hop zenei videó, amelynek hétköznapi főhőse a dolgok internetének (IoT) értő és ügyes felhasználója. A „Like a Bosch” kampányt az 1886-ban alapított vállalattól mindeddig nem megszokott megközelítés és hangvétel jellemzi. A PR-megoldás a „Like a Boss” internet-jelenségre épít, amely a világhálón vírusvideók és mémek formájában terjedve kattintások tízmillióival büszkélkedhet. A videók szereplői hétköznapi emberek, akik bizarr mutatványokat adnak elő vagy épp nagy ügyességgel kerülnek ki nehéz helyzetekből. A „Like a Bosch” kampány néhány betűt megváltoztatva ad új értelmet az internetes jelenségnek. A Bosch-film hőseként egy fiatalember minden helyzetet megold a mindennapok során – a Bosch hálózatba kapcsolt megoldásaival. Okostelefonjával a kezében egyaránt menő, intelligens és magabiztos módon vezérli autóját, fűnyíróját vagy éppen kávéfőzőjét, s mindig ura a helyzetnek – „Like a Bosch.”

 „Egy globális internet-jelenséget vettünk alapul, amit humorral dolgoztunk át”

– mutatott rá Boris Dolkhani, a Bosch márkamenedzsment-igazgatója.

„A Bosch aligha kerülhető meg az IoT területén, ez a kampány egyértelmű üzenete.” A minél nagyobb közönség elérése érdekében a vállalat online, IoT-víruskampányt indított.

További információ a „Like a Bosch” kampányról: iot.bosch.com

Hirdetés

További cikkek a témában