A vevők elvárásainak megfelelni, a felgyorsult és állandó időhiánnyal küszködő gazdasági környezetben egyre magasabb minőségi követelményeket, szállítási hűséget és innovatív problémamegoldást követel.
A munkafolyamatokhoz szükséges termékeknek a megfelelő időben elérhetőnek kell lenniük, hogy támogassuk vevőinket a gyártás optimalizálásában. A Wedco a tavalyi év óta felhasználóbarát Web-Shop-ot kínál vevőinek: ahol pár kattintással rendelhetőek PREMIUM, SILVER és DRILL saját termékeink. –tudjuk meg Horst Payr úrtól, a Wedco CTO-jától.
„A megfelelő szerszám biztosítása a megfelelő mennyiségben, időben, helyszínen és mindezt a lehető legkevesebb ráfordítással. Célunk a beszerzési folyamatok lerövidítése, a belső átfutás megkönnyítése és a vészhelyzetek kiküszöbölése. Teljes mértékben vevőink igényeinek megfelelően lett a Wedco Web-Shop kialakítva, nagy hangsúlyt fektetve az egyedi igények teljesítésére. Felhasználóbarát kezelhetőség, aktuális raktárkészlet információk, modern megjelenés, áttekinthetőség -pár követelmény, amelyek a Web-Shop kialakításánál megoldásra vártak. Vevőinkek olyan szolgáltatást akarunk nyújtani, ahol pár kattintással rendelni tudnak“ – mondja el Horst Payr.
A Wedco Web-Shop előnyei:
- optimális felhasználóbarátság,
- gyors eljutás a kívánt szerszámhoz
- több mint 34 000 tétel raktárról,
- 24/7 rendelhetőség,
- aktualitások és raktárkészlet információk.
Horst Payr : „Web-Shopunk egy szolgáltatás vevőinknek, ami azt jelenti, hogy a teljes értékesítési folyamatot a vevő szemszögéből kell nézni“
Rendelési lehetőség a nap 24 órájában
Az egyszerű Web-Shop regisztráció után a megadott adatokat a Wedco-nál ellenőrzik, az új vevő a rendszerben aktiválásra kerül, és innentől már indíthatóak a rendelések. Az interaktiv keresőfelületen és a vevőbarát kezelő menün keresztül: termékcsoportok, megmunkálandó anyagtípusok, fúrótípusok / furatmélységek stb. alapján lehet keresni. „Így egy precíz vásárlást biztosítunk“ – hangsúlyozza Payr úr. A termékrészletezésen keresztül lehetőség van paraméterekhez és részletes informaciókhoz jutni a kiválasztott termékről. Ezen felül ezek az adatok letölthetőek is. A rendelési folyamat végeztével a vevő kap egy visszaigazolást a megvásárolt tételek listájával. Ezután a Wedco-nál ellenőrzik a rendelést, hogy az esetleges téves rendeléseket kizárják. „Végezetül a rendelés a szallítólevéllel együt automatikusan a raktárba jut, ahol a kívánt szerszámok a teljesen automatizált raktárrendszerünkből kivételézesre kerülnek, majd a vevőhöz való kiszállítás előkészítéséhez becsomagolásra kerülnek. Természetesen a már lezárt rendelésekbe és az új termék-információkhoz is betekintést adunk“ – egeszíti ki Payr úr.
Zökkenőmentes rendelési folyamatok
A Web-Shophoz optimalizált munkafolyamatok a Wedco főhadiszállásán Bécsben biztosítják a rendelés gyors és zökkenőmentes lebonyolítását, és teszik lehetővé a csomag egy munkanapon belüli elküldését. Az online Shop és a meglévő ERPSofware interakciója láthatóvá teszi például a valós idejű raktárkászlet adatait. „A regisztrációk számával nagyon meg vagyunk elégedve“ – von mérleget Payr úr, „16 hónap online aktivitás után a meglevö vevőink már a Web-Shop-ra helyezték át rendéleseik jelentős részét, hogy lerövidüljenek belső folyamataik. Olyan további kis- és közep vállalkozásokat veszünk fel új vevőként, akik nagy hangsúlyt fektetnek a 18h utáni rendelések lehetőségére.“
A Wedco Web-Shopja magától értetődő kezelhetőséget kínál, aktuális információkat és naprakész raktárkészletet, könnyű áttekinthetőséget, valamint egy egyszerű rendelési lehetőséget – és ezt a nap 24 órájában. A menüben lehetőség van a különböző termékcsoportok, alapanyagok, átmérők, szerszámtípusok és természetesen a cikkszámok alapján is keresni.