Hirdetés

Hirdetés

Hirdetés

Hirdetés

Digitalizáció

Ecoclean: Az új szerviz-applikáció optimalizálja a kommunikációt

Egyszerűbb, gyorsabb és közvetlenebb elérési utak a szerviz-megoldásokhoz

Merüljön fel bármilyen kérdés a karbantartás vagy műszaki probléma során, vagy legyen az egy hiányzó pótalkatrész – az új IOS és Android szerviz-applikáció segítségével egyszerű és közvetlen kapcsolatra nyílik lehetősége az illetékes Ecoclean-telephely szervizcsapatával. A két irányú, azonnali chat-funkció és a videó-telefon élőképes közvetítésével gyorsan és hatékonyan oldódnak meg a problémák.

Amennyiben a berendezés hibát jelez vagy a karbantartás folyamán probléma merül fel, esetleg egy pótalkatrész hiányzik vagy kérdés merül fel a géppel illetve a folyamattal kapcsolatban: Ez csak néhány ok arra, hogy a berendezés gyártójának szervizcsapatával felvegye a kapcsolatot, és tisztítóberendezése újra bevetésre készen álljon.

Gyors és közvetlen elérési út a megfelelő szervizes kollégához

Hogy az Ecoclean berendezés üzemeltetőjét még gyorsabban és hatékonyabban támogathassa, létrehozta digitális szervizét. Ehhez tartozik az új IOS és Android szerviz applikáció, mely okostelefonról illetve Desktopok és tabletek webes felületein egyaránt jól működtethető. Az eddig hét nyelven elérhető alkalmazási szoftver a szervizzel kapcsolatos kérdéseket automatikusan, közvetlenül a megfelelő Ecoclean-telephely szervizcsapatának  küldi.

A kapcsolatfelvételhez az applikáció különböző menüpontokat ajánl fel, mint például „meghibásodási üzenet”, „pótalkatrész igény” vagy „műszaki támogatás”. A menüpontok kiválasztása segíti az üzemeltetőt abban, hogy kérdései az illetékes szervizcsapat megfelelő munkatársához érkezhessenek be.  Amennyiben a cégnek több Ecoclean berendezése is van az üzemében, az érintett gépet az „én gépem” menüpont alatt lehet kiválasztani. A szervizes munkatárs így rögtön tudni fogja, melyik berendezésről van szó és rendelkezésére áll a megfelelő dokumentáció.

Kényelmes és biztonságos: Azonnali chat és videó kapcsolat

A szervizzel kapcsolatos kérdések esetén az azonnali, két irányú chat és videó funkció leegyszerűsíti a kommunikációt a berendezés üzemeltetője és az Ecoclean szerviz között.  Így például, ha az üzemeltető küld egy fotót a meghibásodott alkatrészről, a szervizes kolléga gyorsan be tudja azonosítani és máris kérhető egy ajánlat, vagy meg lehet rendelni azt.  A hibák elhárításához vagy a berendezés karbantartásához szükséges információkat és utasításokat az ügyfél alkalmazottai megkapják az okostelefonjaikra.  A videó funkció lehetővé teszi, hogy az Ecoclean szerviz kövesse élőben a munkálatokat, így azonnal be tudnak avatkozni, ha valami rosszul alakulna.  A telefon és chat funkció segítségével minden kérdést azonnal meg tudnak válaszolni a szervizes munkatársak, illetve szükség esetén konkretizálják az utasításokat.

Mindez elősegíti, hogy a meghibásodást vagy a karbantartást a berendezés üzemeltetőjének emberei nem csak gyorsabban, de biztosabban is el tudják végezni.  A digitális szerviz-támogatás minimálisra csökkenti a nem tervezett üzemszünetet és az ebből fakadó termelési kiesést.  Ezzel egyidejűleg az utazások száma is lecsökken, amivel a CO2 károsanyag kibocsájtás is kevesebb lesz.

A szerviz applikáció letölthető Androidhoz a Google Play-ből, IOS-hez pedig az App Store-on keresztül.

www.ecoclean-group.net

Hirdetés

További cikkek a témában