Hirdetés

Hirdetés

IT

A Kaspersky Lab bemutatja világszerte az emberek elképzelését a jövő városairól

A Kaspersky Lab népszerű multimédiás projektje, a Föld 2050 frissítést kapott, a meglévő városokat kiegészítették Dubai, Moszkva és New York City futurisztikus víziójával.

A projekt kezdetén a kutatók által elképzelt városképeket láthattunk, most azonban minden felhasználót arra buzdítanak, hogy ossza meg saját elképzelését a jövő városairól. Ennek érdekében egyszerűsített feltöltéssel és megosztási funkciókkal bővítették a fejlesztők az oldalt. Az elmúlt 9 hónap alatt több, mint egy millió oldalletöltést tapasztaltak, köszönhetően a téma közkedveltségének.

Számos panorámakép is elérhető Moszkváról, Dubajról és New Yorkról, amely lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy megnézzék, miként képzelik a futurológusok 10, 20 és 30 év múlva a városokat.

Az oldalon lehetőség van a jövőkutatók előrejelzéseit értékelni és egyúttal kiválasztani, mely elképzelés lehet reális vagy álomszerű. A weboldalon opcionálisan megoszthatóak a profilok, a panorámaképek vagy a jóslatok a közösségi csatornák felületein azért, hogy megkönnyítse a felhasználóknak megvitatni az elképzeléseiket.

„Szeretnénk megérteni, hogy a felhasználók mit tartanak reális és pozitív jövőképnek. Ezekkel az új frissítésekkel több visszajelzést kapunk és úgy tűnik, az embereket tényleg érdekli, hogy megosszák elképzeléseiket és véleményüket a jövőről.” – mondta Vladislav Biryukov, a Kaspersky Lab Consumer Social Media divíziójának vezetője.
A Föld 2050 projekt honlapján a látogatók címkékkel is elláthatják a különböző jóslatokat, amely meggyorsítja és megkönnyíti a keresést. Minden grafikai anyagot egy ART nevű aloldalon gyűjtenek. Minél több szavazat érkezik egy ötletre, grafikára, annál több információ válik elérhetővé mindenkinek.

Kaspersky
A Föld 2050 projekt elnyerte a Red Dot Best of the Best díját.

„Büszkék vagyunk arra, hogy ez a projekt nemcsak a jövőkutatók, hanem a designerek figyelmét is felhívta. Mindig úgy gondoltuk, hogy könnyeben megérthető a jövő képek által, semmint szövegek révén, emiatt is döntöttünk egy vizuális koncepció mellett – és nagyon jó érzés látni, hogy a felhasználók is támogatják ezt a megközelítést.” – folytatta Vladislav Biryukov. „A honlap célja, hogy az emberek elgondolkodjanak a lehetséges jövőn és egyúttal mi az, amit ma megtehetünk azért, hogy valóban jobbá is tegyük. Természetesen tisztában vagyunk vele, hogy ilyen hosszútávú valós előrejelzéseket nehéz megadni, ugyanakkor reméljük, hogy ezzel segíthetünk elkerülni olyan problémákat, amelyekkel potenciálisan szembesülhetünk.”

A Kaspersky Lab-ről

A Kaspersky Lab globális kiberbiztonsági vállalat célkitűzése 1997-es alapítása óta, hogy iparági kutatásai és szakértelme segítségével olyan biztonsági megoldásokat és szolgáltatásokat fejlesszen, melyek hatékony védelmet nyújtanak vállalatok, kritikus infrastruktúrák, kormányzati szervek és fogyasztók számára a világ minden táján. A cég átfogó portfóliója vezető végpontvédelmi és számos speciális biztonsági megoldással veszi fel a harcot a kifinomult digitális fenyegetések ellen. A Kaspersky Lab jelenleg több, mint 400 millió felhasználónak és 270000 vállalati ügyfélnek biztosít védelmet. Tudjon meg többet a www.kaspersky.com weboldalon.

További cikkek a témában